Tiedotteet

Avoin työpaikka: Google Grand Wizard

Julkaistu 01.08.2018
Varusteleka on armeijaylijäämän ja ulkoilun erikoisliike. Palvelemme asiakkaitamme Helsingin myymälässämme ja verkkokaupan kautta ympäri maailman.

Yritys perustettiin vuonna 2003 ja on kasvanut nopeasti Euroopan suurimmaksi alallaan. Talon väkeen kuuluu yli 50 innokasta osaajaa ja liikevaihtomme vuonna 2017 oli yli 12,6 miljoonaa euroa.

Valikoimassamme on tuhansia tuotteita ja käytämme huomattavasti aikaa kuvaillaksemme niitä täsmällisesti. Koska meidän tehtävänämme ei ole ainoastaan ruotia muiden tekeleitä, vaan parantaa (valloittaa) maailmaa, on kehitys johtanut omien tuotemerkkiemme luomiseen: Särmä, Terävä ja Jämä.

Asiakkaistamme pidetään huolta myös kaupanteon jälkeen. Olemme taidoistamme ja kokemuksestamme ylpeitä: Varustelekaa parempaa armeijan ylijäämäliikettä tuskin löytyy.
Varustelekan riveihin on avautunut paikka, luultavasti yksi meidän historian himotuimmista ja halutuimmista pesteistä.

Markkinointitiimimme kaipaa tulitukea, hakusessa on se kuuluista markkinoinnin moniosaaja, mutta kuitenkin painopisteellä Googlen salamyhkäinen maailma. Mikäli Google AdWords, myynnin ja markkinoinnin viimeisimmät trendit ja analyyttinen ote tekemiseen osuu henkilö- ja osaamiskuvaasi, saattaa tässä olla paikka juuri sinulle.

Lisäksi sinun tulee hallita perustavaa laatua olevat taidot graafisissa tehtävissä, kuvan käsittelyssä ja sisällön tuotannossa. Kynäniekan maine ei myöskään ole pahasta. Käytössäsi ja apunasi on tiimi kuvan-, videon-, tekstin- ja grafiikantuottajia, joten Picassoksi ei tältä seisomalta tarvitse ryhtyä.

Edellytämme sinulta seuraavia taitoja:
- Googlen mainosalustojen perinpohjainen tietämys ja hallinnointi
- Google Analytics ja sieltä kaivetun datan analysointi, implementointi ja optimointi käytäntöön
- Muiden markkinoinnin datalähteiden analysointi ja ymmärtäminen
- Kampanjoiden suunnittelu, kohderyhmät ja markkinointikanavat perustuen kerättyyn dataan
- Myös muut digimarkkinoinnin mainosalustat ovat tuttuja
- Analyyttinen silmä
- Pystyy myös itsenäiseen työskentelyyn tiimityön ohella

Ja näistä taidoista ylläolevien lisäksi olisi kovasti hyötyä:
- Adobe-tuoteperheen ohjelmisto tuttu ja vähintäänkin perusteet hallussa
- Kamera on muutakin kun taskussa kulkeva peruna ja kuvia pystyy kehittämään muuallakin, kuin pimiössä
- Villit visiot ja halu toteuttaa tai toteututtaa niitä
- Kyky kommunikoida niin koti- ja ulkomaalaisten tahojen kanssa

Varusteleka tuottaa lähes kaiken markkinointiviestinnällisenä sisällön kokonaisuudessaan itse, joten mielenkiintoista tekemistä löytyy varmasti. Saatat löytää itsesi myös öljyttynä kameran edestä.

Työsuhde on vakituinen ja siihen sisältyy 40 h viikkotyöaika. Varustelekassa pidetään työntekijöistä hyvää huolta ja se näkyy mm. hyvissä työsuhde-eduissa joihin kuuluu tavallista kattavammat vakuutukset sekä työterveydenhuolto. Näiden lisäksi työntekijöillämme on käytössä Varustelekan hyvin varusteltu kuntosali sekä mahdollisuus työsuhdepolkupyörään.

Jos siis olet positiivisen asenteen omaava, reippaalla työmoraalilla varustettu, tiiviissä työporukassa toimeen tuleva, rehti, elinikäinen oppija, ajoittaista taistelustressiä hyvin kestävä ja asiakkaitansa omistautuneesti asiakaspalveleva- eli Varustelekan työntekijän standardit täyttävä henkilö, laita hakemus CV:n ja palkkatoiveen kera osoitteeseen eric.andersson@varusteleka.fi. Lähetä hakemuksesi sellaisessa tiedostomuodossa, jonka saa auki – PDF on kunnon hyvä.

Hakujen vastaanotto päättyy 17.8.2018 klo 24:00, mutta haastattelut pyritään aloittamaan heti kun sopivia hakijoita ilmaantuu. Työt alkaa sopimuksen mukaan, mutta tavoite työn aloittamisesta on syksyn aikana.
Loading...