Tiedotteet › Danske Bankin verkkomaksuissa ongelmia (päivitetty)
01.12.2012 11:32:56

Danske Bankin verkkomaksuissa ongelmia (päivitetty)


Päivitys 3.12.2012: Mikäli olet tehnyt tilauksen aikavälillä 29.11.-2.12. ja maksanut tilauksesi Danske Bankin (ent. Sampo Pankki) verkkopalvelun kautta, etkä ole saanut tilausvahvistusta, ja rahat ovat siirtyneet tililtäsi, ota meihin yhteyttä asian selvittämiseksi: kauppa@varusteleka.fi.

Muista mainita tilausnumero, viitenumero tai asiakkaan maksutunnus. Tarvitsemme näitä tietoja asian selvittämiseen. Tiedot löytyvät verkkopankista maksun tapahtumatiedoista.

Pahoittelemme puolestamme tästä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.

Alkuperäinen uutinen 1.12.2012: Meistä johtumattomista syistä on Danske Bankin verkkomaksuissa esiintynyt ongelmia loppuviikosta. Ongelma aiheuttaa sen, että tietokannoissamme maksut näkyvät peruutettuina ja tämän vuoksi meidän täytyy ne käsin tarkistaa.

Mikäli olette maksaneet Danske Bankilla tilauksen aikavälillä torstai-sunnuntai (29.11.-2.12.), olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa kauppa@varusteleka.fi. Kyllä me teidän kamat teille saadaan!

Loading...