Tiedotteet

Danske Bankin verkkomaksuissa ongelmia (päivitetty)

Julkaistu 01.12.2012
Päivitys 3.12.2012: Mikäli olet tehnyt tilauksen aikavälillä 29.11.-2.12. ja maksanut tilauksesi Danske Bankin (ent. Sampo Pankki) verkkopalvelun kautta, etkä ole saanut tilausvahvistusta, ja rahat ovat siirtyneet tililtäsi, ota meihin yhteyttä asian selvittämiseksi: [email protected].

Muista mainita tilausnumero, viitenumero tai asiakkaan maksutunnus. Tarvitsemme näitä tietoja asian selvittämiseen. Tiedot löytyvät verkkopankista maksun tapahtumatiedoista.

Pahoittelemme puolestamme tästä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.

Alkuperäinen uutinen 1.12.2012: Meistä johtumattomista syistä on Danske Bankin verkkomaksuissa esiintynyt ongelmia loppuviikosta. Ongelma aiheuttaa sen, että tietokannoissamme maksut näkyvät peruutettuina ja tämän vuoksi meidän täytyy ne käsin tarkistaa.

Mikäli olette maksaneet Danske Bankilla tilauksen aikavälillä torstai-sunnuntai (29.11.-2.12.), olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected]. Kyllä me teidän kamat teille saadaan!

Loading...