Tiedotteet

Paska osui tuulettimeen asiakaspalvelussa

Julkaistu 08.10.2014
Asiakaspalvelumme on kriittisessä tilassa, siis sillai, että emme ehdi vastaamaan kauhean nopeasti. Tämä johtuu etupäässä aikaisemmin mainitusta hiljattain käyttöön otetusta tietokonejärjestelmästä, joka tuottaa jatkuvasti tilanteita, joita me ei meinata keretä hoitaa. Joka osasto auttaa nykyisin osaltaan asiakaspalvelua, ja me tehdään asiakaspalvelua nykyään myös lauantaisin ja sunnuntaisin, mutta ruuhkaa on vielä niin paljon, että nyt valitettavasti kestää vastata.

Ihan kaikki ei kuitenkaan ole huonosti, sillä esimerkiksi tilaukset lähtevät tosi liukkaasti. Ongelmaa tulee, jos haluat tehdä tilaukseen muutoksia, tai jos tilaukseesi tulee täällä päässä joku ongelma. Myös myymälä toimii normaalisti.

Jos haluat lisätä tuotteita jo tekemääsi tilaukseen, tee uusi tilaus samalla toimitustavalla - alkuperäisen tilauksen yhteydessä saat koodin, jolla tehdä tämä ilman toimituskuluja. Järjestelmämme osaa yhdistää tilaukset automaattisesti, jos ensimmäistä ei ole ehditty vielä pakata.

Koitamme kovasti poistaa ruuhkan, sekä tietysti korjata ne ongelmat, jotka tekevät asioiden hoitamisesta täällä päässä hidasta. Ollaan tosi pahoillaan tästä, me koitetaan olla parhaita ja tässä tällä hetkellä epäonnistutaan. Valitettavasti näitä tietokoneongelmia saa aikaan kyllä hyvin helposti, mutta niitä ei näköjään korjata ihan sormia napauttelemalla.
Loading...